Blekk & Toner guide

 

 

 

Du er her // Forsiden // Support info //

Support

All retur til PS må merkes med returnummer

Følgende rutiner gjelder ved retur:

  1. Ta kontakt med vår supportavdeling på e-post: service@ps.no så får du tilbake RMA-nummer som du må merke pakken med ved innsending. Informasjon som trengs i e-post er: 
    - Feilbeskrivelse
    - Kontaktperson
    - Gateadresse
    - Postnummer og -sted
    - Mobilnummer
    - Kjøpsdato (dd-mm-åå)
    - Fakturanummer / ordrenummer
    - Vare- eller artikkelnummer
    - Antall
    - Serienummer / IMEI nummer til mobiltelefon (tast *#06# på tlf eller se under batteriet/bakside - er et 15 sifret nummer)

  2. Feilbeskrivelse
    Varer som mangler feilbeskrivelse vil ikke bli behandlet før feilbeskrivelse foreligger. Varene vi mottar vil kun bli testet etter den feilbeskrivelsen som kunden har lagt ved. Det er derfor viktig å legge ved så tydelig feilbeskrivelse som mulig, slik at vi kan finne samme feil som kunden. Produkter som faktisk ikke har feil, og testes OK hos oss, vil bli belastet kunde med opptil kr 600,- i testgebyr.

  3. Pakking
    Varene skal pakkes antistatisk og støtsikkert. Dersom varer ikke emballeres tilstrekkelig kan reklamasjon utgå. Varen blir da ikke erstattet eller reparert. Marker tydelig med returnummer.

Returadresse som skal benyttes er:
ps.no
Serviceboks 730
4808 Arendal

NB! Alle returer må sendes pr post, da vi ikke har noen ekspedisjon for innlevering/utlevering av varer. Ønsker du en returseddel, kontakt service@ps.no